Page 3 - Letno poročilo 2008-2009
P. 3
UVODNE MISLI
Za nami je še eno šolsko leto, za
nekatere prvo, za nekatere zadnje na
Šolskem centru Celje. Upam, da ste
dijaki na šoli, ki ste jo izbrali, našli to,
kar ste pričakovali ob vpisu: primerno
delovno okolje, dobre pogoje za delo,
učitelje, ki so več kot samo učitelji
…Vsi, ki skrbimo, da se na naših šolah
dobro počutite, se zavedamo, da je
vsak udeleženec izobraževanja enako
pomemben in da mu moramo
omogočiti dosežke, ki so v skladu z njegovimi hotenji ter sposobnostmi.
V šolskem letu, ki je za nami, smo pričeli uvajati prenovljene programe v
poklicnih in strokovnih šolah, začenja pa se tudi prenova gimnazijskih
programov. Spremenjeni programi, njihova sestava in njihova implementacija v
vsakodnevno delo zahtevajo tudi prilagojeno delo vseh strokovnih delavcev.
Številna izobraževanja so zato postala del vsakdanjika in so zagotovilo, da bo
delo na vseh šolah Šolskega centra Celje še naprej potekalo tako dobro kot
doslej ter da bodo z njim uresničena pričakovanja ob sprejemu novih
programov. Naša želja pa je biti še boljši, negovati vrednote, kot so
strokovnost, kakovost, odgovornost in prijaznost, ter se pri svojem delu bližati
viziji zavoda, da želimo biti odgovoren, kakovosten in stalen partner pri
pridobivanju splošnih, poklicnih in strokovnih znanj ter drugih spretnosti,
prepoznaven doma in v tujini, ki se bo prilagajal potrebam okolja ter osebni
rasti posameznika. Rezultati, ki smo jih dosegli tako v minulem šolskem letu
kot v polstoletni preteklosti, dokazujejo, da smo na pravi poti.
Nove zahteve postavljajo pred nas tudi stalno posodabljanje učne tehnologije;
to je postalo poleg zahtev po zagotavljanju pričakovanih in zahtevanih vrednot
naša orientacija. Upam, da bomo uspeli tudi pri posodabljanju učne tehnologije
in izboljševanju prostorskih pogojev delovati s tempom, ki smo ga načrtovali.
Naša prva skrb je vsekakor šolsko delo, vendar naši učitelji delujejo tudi na
širših področjih: so člani številnih strokovnih združenj in komisij za izdelavo
pravilnikov, delujejo v projektnih skupinah … Vse te dejavnosti dodatno
bogatijo strokovna znanja in vplivajo na boljše delo posameznikov ter zavoda.
Naš razpoznavni znak v regiji, pa tudi širše, je poleg dobrega vzgojno-
izobraževalnega dela postalo ozaveščanje vseh, ki nam želijo prisluhniti,
predvsem mladih in njihovih staršev, da potrebuje naša družba za skladen
razvoj enakomerno zastopanost vseh poklicev, na vseh ravneh izobraževanja.
1