Page 91 - KER - Letno porocilo 2021/22
P. 91

TUTORSTVO


        V tem šolskem letu smo uvedli pomoč dijakom v obliki tutorstva. 2 dijakinji iz 3. letnika ter 1 dijakinja
        in 4 dijaki iz 4. letnika so se odločili del svojega prostega časa nameniti dijakom z učnimi težavami in
        vrstniškemu druženju. Predvsem je bila tovrstna pomoč zelo dobrodošla dijakom 1. letnika, da so lažje
        prebrodili stiske ob prehodu v srednjo šolo. Tutorji so se zelo trudili in njihov trud se je kazal skozi  celo
        šolsko leto. Veliko dijakov je izboljšalo ocene in svoje počutje v šoli.

        Ker se je dejavnost pokazala za učinkovito, bomo z njo nadaljevali tudi v prihodnje.


                                                                                             Helena Klepej Viher


        MEDNARODNI PROJEKTI ERASMUS+

        Na SŠ KER se v tem letu odvijajo kar trije Erasmus+ projekti, kar pomeni veliko novih priložnosti za
        izzive, osebno rast,  pridobitev strokovnih kompetenc, motivacijo dijakov in izboljšanje komunikacijskih
        strategij v angleškem jeziku.




















        Prvi projekt se imenuje ARELL, na katerega smo »kerovci »še posebej ponosni, saj smo mi glavni
        nosilci projekta in vodimo ekipe iz Italije, Nizozemske, Makedonije in Turčije. Namen projekta se skriva v
        samem imenu ARELL, ki je sestavljen iz črk AR, kar pomeni Augmented Reality – obogatena/navidezna
        resničnost ter ELL, kar je okrajšava za Enhanced Learning and Life (izboljšano učenje in življenje). Z
        uporabo tehnologije AR bomo učno snov dijakom približali na način, ki je njim zanimiv, nov in vsekakor
        napreden, saj dandanes brez sodobnih tehnologij pri pouku ne gre.

        V mesecu februarju 2022 smo gostili učitelje iz sodelujočih držav na uvodnem sestanku, kjer smo se
        seznanili z orodji AR in vse učitelje naučili uporabe le-teh. V veliko pomoč so nam bili učitelji računalništva,
        ki so vodili delavnice, še posebej pa smo ponosni na dijake R2a, ki so sodelovali z vodenjem Escape
        rooma, ki so ga sami pod mentorstvom Matica Holobarja tudi sestavili. Prav tako so imeli aktivno vlogo pri
        vodenju in nudenju pomoči tujim učiteljem pri uporabi AR orodij, vse pa je seveda potekalo v angleškem
        jeziku.


        Kot vedno se je tudi tokrat pokazalo, da so naši dijaki izredno iznajdljivi, motivirani in spretni. Prav tako
        tudi nimajo težav s komuniciranjem v tujem jeziku. Nekaj utrinkov pa si lahko pogledate na povezavi
        https://ker.sc-celje.si/uvodni-sestanek-v-okviru-erasmus-projekta-arell/.

        V mesecu maju 2022 smo se na prvo LTTA mobilnost odpravili na Sardinijo k italijanskemu partnerju. Na
        petdnevnih delavnicah smo skupaj s partnerji razvijali AR brošure na temo okoljevarstvenih problemov
        ter ozaveščenosti na to temo ter A aplikacije na temo italijanske arhitekture in umetnosti (literature).
        Dijaki so razvili AR e-gradivo, ki služi kot pomoč in obogateno učno gradivo pri poučevanju umetnostne
        zgodovine in književnosti.





                                                           91
   86   87   88   89   90   91   92   93   94   95   96