Page 116 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 116

V  mesecu  februarju  smo  odšli  z  vlakom  v  Budimpešto,  prestolnico  Madžarske  z  istim  namenom
        izdelovanja izdelkov, ki bi s pomočjo obnovljivih virom pripomogli k čistejšemu okolju.


        V mesecu maju pa se je naša ekipa udeležila gostovanja na Nizozemskem, natančneje v kraju Roermond,
        kjer  smo  spoznavali  lepote  Nizozemske  narave,  zanimivega  šolskega  sistema  te  konkretne  šole,  s
        katero sodelujemo ter ponovno sodelovali v delavnicah, kjer smo povezovali znanje elektrotehnike in
        obnovljivih virov.

        V mesecu oktobru bo potekalo zadnje srečanje v okviru projekta in bo potekalo v Sloveniji.


        ARELL

        V okviru mednarodnega projekta, čigar koordinatorji smo mi, smo se v letošnjem šolskem letu udeležili
        treh mobilnosti. Najprej smo v mesecu septembru odšli v Istanbul, kjer smo skupaj z dijaki ostalih držav
        partneric (Italija, Nizozemska, Turčija in Makedonija) ustvarjali učna gradiva v orodjih AR in VR, ter si
        ogledali zanimivo mesto, ki nikoli ne spi. Skozi delavnice, ki so potekale od ponedeljka do petka, je
        nastalo ogromno zanimivih učnih gradiv na temo angleščine, kemije, sestavljanja sestavljank, imenik,
        poimenovanje živali, turističen vodič, igre ipd.

        V mesecu marcu smo se odpravili v Severno Makedonijo, natančneje v kraj Kavadarci, kjer smo podobno
        kot v Turčiji, kreirali učna gradiva na temo Makedonske književnosti, težav mladostnikov, turističnega vodiča
        ipd. Dijaki so ponovno pokazali prilagodljivost in znanje ter s skupnimi močmi razvili zanimiva učna gradiva.

        V mesecu maju pa je potekalo zadnje srečanje v okviru projekta, ki so se ga udeležili le učitelji. Na tem
        srečanju je šlo predvsem za končno poročilo in pregled vsega dogajanja skozi dve leti, prav tako pa so
        udeleženci razvili več učnih gradiv, ki predstavljajo rezultate projekta.

        RANDC


        V okviru projekta Robotics and Coding gre predvsem za sodelovanje z namenom razvijati in nadgraditi
        znanje na področju programiranja robotkov. V letošnjem letu smo imeli dva srečanja, najprej smo mi, v
        mesecu septembru, gostili učitelje iz vseh sodelujočih držav, nato pa smo se v mesecu marcu odpravili
        na zadnje srečanje, ki je potekalo v Grčiji.

        INTERPRENTICE


        V mesecu maju se je začel nov projekt z imenom Interprentice, kjer gre za povezovanje podjetij in
        tehniških šol, delo pa bo potekalo predvsem na daljavo, saj je sama ideja za projekt prišla ravno v
        času Covida in s tem projektom smo se želeli prepričati, ali je možno narediti dober izdelek v okviru
        mednarodnega sodelovanja, ki bo potekalo predvsem na daljavo. Sodelujoče države so: Italija, Nemčija,
        Španija in mi. Projekt traja 15 mesecev.

        OPRAVLJANJE PRAKSE NA FINSKEM IN IRSKI

        PUD na Irskem (2. generacija dijakov) so dijaki opravljali v terminu od 10. do 21. aprila 2023 (plus dnevi
        za pot) v mestih Dungarvan in Kilkenny. Z  opravljenim PUD-om na Irskem so imeli dijaki priznano:
        •  v programu kemijski tehnik vse obveznosti PUD-a za 3. letnik;
        •  v programu elektrotehnik in tehnik računalništva 2 tedna PUD-a za 3. letnik.

        PUD na Irskem so opravljali naslednji dijaki: Gašper Koprivc, R3B, Max Sovič, R3B, Teja Malgaj, K3A,
        Tevž Selčan, R3A, Aleksander Potočnik, R3B, Dominik Brezovšek, R3B, Jakob Zimšek, E3A, Timotej
        Žavski, R3B, Aney Vaishnav, R3B, Tin Nemec, K3Am Gašper Kos, K3A, Brin Skalič, K3A, Jošt Stopinšek,
        E3A, Antonio Krajnc, K3A, Nik Deželak, R3B. Dijake na Irskem sta spremljala mag. Boštjan Resinovič (1.
        teden) in Jaka Koren (2. teden).


                                                           116
   111   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121