Page 30 - Letno poročilo 2023/2024
P. 30
Obiskovali smo več razredov in ugotovili, da se učitelji osredotočajo na spodbujanje učencev k razmišljanju
in reševanju problemov. Učna okolja so dobro opremljena z moderno tehnologijo, ki omogoča interaktivno
učenje in raziskovanje. Zanimivo je bilo opazovati, kako učitelji spodbujajo sodelovanje in razprave med
učenci.
V Splitu so nam predstavili program eko šole, še posebej zanimiva pa je bila predstavitev »Centra
izvrsnosti Splitsko-dalmatinske županije« ter »Centra izvrsnosti prirodoslovja. Centra predstavljata
zanimiv način dela z nadarjenimi učenci, ki že v času osnovne šole odkrivajo in nadgrajujejo svoje talente
in posebna zanimanja. Tako center odličnosti nudi dodatno izobraževanje in mentorstvo nadarjenim
učencem na področju naravoslovja in matematike. Ta pobuda se izkazuje kot odlična priložnost za razvoj
in spodbujanje nadarjenih mladih posameznikov. Sodelovanje šole s podjetji in univerzami v okviru centra
omogoča tudi prakso in raziskovalne projekte za učence.
Naš študijski obisk Prirodoslovne škole v Splitu je bil izredno informativen in navdihujoč. Spoznali smo
njihov napreden pristop k izobraževanju, organizacijo šole ter hrvaški šolski sistem. Poseben poudarek
pa si zasluži tudi njihova odlična zgodba v okviru Centra odličnosti, ki služi kot zgled dobre prakse za
spodbujanje nadarjenih učencev. Hvala Prirodoslovni školi v Splitu in vsem, ki so omogočili ta obisk.
Za gostoljubje se zahvaljujemo ravnateljici Prirodoslovne škole Split, ge. Mariji Pustak, in koordinatorici
Erasmus projektov, ge. Maji Kralj. Upamo, da se bomo lahko še kdaj srečali in nadaljevali to plodno
sodelovanje.
dr. Anita Laznik,
ravnateljica
30