Page 49 - Letno poročilo 2023/2024
P. 49

projektu, kot je nastajanje filma. Med njimi so tudi (sedaj nekateri nekdanji) dijaki Srednje šole za kemijo,
        elektrotehniko in računalništvo – Adis Džambo, Lan Firer, Žan Gradišnik, Domen Kač, Luka Lejič, Timeja
        Lipuš, Tajda Mesar Šinkovec, Jan Vodlan in drugi. Pomemben član ekipe je bil tudi učitelj praktičnega
        pouka Matic Holobar, ki je pri filmu sodeloval kot asistent režije.

        Sodelujoči dijaki so med poletnimi počitnicami 2023 svoj prosti čas namenili snemanju filma in tako
        pridobili neprecenljive izkušnje v filmskem svetu.


        Sodeč po odzivih, je film v slovenskih kinematografih prava uspešnica, glavna ustvarjalca filma, Mateja
        Zorko Pavšar in Alen Pavšar, pa sta ponosno prevzela prvo zlato rolo za doseženih 25.000 gledalcev.
        Mateja Zorko Pavšar se je podpisala tudi pod knjigo Šepet metulja, s katero skuša bralcem predstaviti
        oz. približati avtiste.

        Film “Šepet metulja” in knjiga z istoimenskim naslovom se osredotočata na avtizem in njegove izzive,
        hkrati pa ponujata globok vpogled v življenje ljudi, ki se spopadajo s to motnjo. Prav zaradi tega je
        mladinski film Šepet metulja izjemno družbeno pomemben, saj ozavešča o avtizmu, spodbuja občutek
        empatije, spoštovanje različnosti in zavračanje stereotipov. Filmu in knjigi želimo še veliko gledalcev in
        bralcev! Čestitke vsem ustvarjalcem!


                                                                                                 dr. Anita Laznik,
                                                                                                      ravnateljica

        Preventivna prometna delavnica »Varnost v prometu in e-skiro«



























        V ponedeljek, 20. 11. 2023, smo za dijake oddelka E3B organizirali preventivno prometno delavnico
        »Varnost v prometu in e-skiro«. Zavedamo se povečane uporabe mikromobilnostnih prevoznih sredstev,
        kot so električna kolesa, skiroji, rolke in podobna vozila na lasten ali električen pogon, ki ne presegajo 25
        km/h, s katerimi  raste tudi število nesreč, katerih posledice so lahko tudi hujše poškodbe, med njimi pa
        so najpogostejše poškodbe glave. Delavnica je potekala v dveh delih. Prvi del je bil teoretično obarvan,
        v drugem delu pa so dijaki sami s pomočjo interaktivnih pripomočkov preizkušali in ugotavljali, kakšne
        so lahko posledice v trenutku nepozornosti pri vključevanju v promet. Delavnica je bila izobraževalna in
        uporabna hkrati.

        Želimo si, da so dijaki naše šole odgovorni, zdravi in zadovoljni mladostniki, ki se zavedajo pomena
        prometne varnosti in dejavnikov, ki vplivajo na to.


                                                                                                Urška Koštomaj,
                                                                                      šolska svetovalna delavka



                                                           49
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54