Page 10 - Letno poročilo 2008-2009
P. 10
Konec starega in začetek novega šolskega leta pomeni stres tistim dijakom, ki
imajo popravne izpite. Z njimi in njihovimi starši smo opravili precej
individualnih razgovorov o tem, kako zastaviti delo v bodoče. Osemnajstim
dijakom je učiteljski zbor odobril vlogo za pogojni vpis v višji letnik in
štirinajstim je uspelo izpolniti pogoje.
Na roditeljskih sestankih ob začetku šolskega leta smo staršem dijakov prvega
letnika predstavili delo svetovalne službe in opozorili na težave, s katerimi se
srečujejo dijaki v srednji šoli. V vsakem oddelku je bilo izvedenih 6 ur, v
katerih smo se z dijaki spoznali in se pogovorili o značilnostih prehoda iz
osnovne v srednjo šolo. Obravnavali smo tudi njihove učne metode in navade
ter kako jih izboljšati. Poudarek je bil na ugotavljanju njihovih zaznavnih stilov
v povezavi s stili učenja ter spoznavanju zakonitosti pomnjenja in utrjevanja
učne snovi.
»Včasih se pri pouku dolgočasim in potem začnem risati.«
Konec oktobra in v novembru smo se začeli intenzivneje ukvarjati s poklicno
orientacijo dijakov zaključnih letnikov. Že leto poprej smo jih seznanili z
osnovnimi informacijami in se z njimi pogovarjali o možnostih zaposlovanja
ali nadaljnjega izobraževanja v stroki. Jeseni je nastopil čas, ko so morali
zbirati že konkretnejše informacije, svoje možnosti pretehtati in oblikovati
odločitve. Povzetek osnovnih informacij smo pripravila v pisni obliki (Kam po
končani srednji šoli?), ki smo jo posredovala tudi staršem na roditeljskem
sestanku.
Dijaki so prihajali na individualne pogovore in študijska svetovanja. Z
nekaterimi smo izvedli elektronski vprašalnik Kam in kako?. V naslednjih treh
mesecih smo organizirali predstavitve študijskih programov, ki so za naše
8