Page 9 - Letno poročilo 2008-2009
P. 9

drugih oblikah strokovnih srečanj. Posebna pozornost je bila namenjena
projektu Ustvarjalnost za učenje, ki sta ga pripravili in izvedli Irena Sojč in
Tanja Jelenko.

Vse dogodke in dosežke je v šolsko kroniko, ki je objavljena na naših spletnih
straneh, zapisala Katarina Obreza.

V zaključku se želim zahvaliti vsem, ki so pomagali uspešno izpeljati šolsko
leto in izvesti vse obšolske dejavnosti. Posebej se želim zahvaliti tekmovalcem,
ki so ime naše šole še bolj utrdili na slovenskem zemljevidu uspešnih šol, in
seveda mentorjem, brez katerih tega ne bi zmogli. In nenazadnje, pozabiti ne
smem na tiste dijake, ki so svoj trud vložili v redno šolsko delo in so uspešno
zaključili šolsko leto.

                                                                                     Ravnatelj
                                                                              Mojmir Klovar

                    REZULTATI NA POKLICNI MATURI IN
                          NA ZAKLJUČNEM IZPITU 2008

Zaključni izpit v programu elektrikar energetik je v spomladanskem roku
opravilo vseh 14 prijavljenih dijakov.

Poklicno maturo je opravljalo 138 dijakov, uspešnih je bilo 135. Dodatni
maturitetni predmet na splošni maturi je na Gimnaziji Lava opravljalo 26 naših
dijakov, uspešnih je bilo 13.

                                                                                     Ravnatelj
                                                                              Mojmir Klovar

                               SVETOVALNA SLUŽBA

Osnovna naloga šolske svetovalne službe je individualna pomoč dijakom,
učiteljem in staršem ob reševanju učnih, vzgojnih in osebnostnih težav. Pri
nekaterih dijakih so bile težave večje, dolgotrajnejše in so terjale poglobljeno
obravnavo, največkrat pa je bila potrebna kratkotrajna pomoč z občasnim
sodelovanjem.

Koordinirala sem delo z dijaki s posebnimi potrebami pri njihovem
vključevanju v šolsko delo. V tem šolskem letu je prejelo devet dijakov
odločbo dijaka s posebnimi potrebami, medtem ko so v postopku pridobivanja
še štirje. Nekaj je tudi dijakov, ki niso imeli odločbe o usmeritvi, a so
potrebovali prilagoditve za ustrezno šolsko delo. V takšnih primerih sem
svetovala in pomagala pri oblikovanju osebnih izobraževalnih načrtov.

                                               7
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14