Page 10 - KER - Letno porocilo 2021/22
P. 10
Dogovori potekajo v smeri, da se le-te izvedejo v prihodnjem šolskem letu.
Ko so razmere dopuščale, smo organizirali celodnevno strokovno ekskurzijo za vse dijake programa
kemijski tehnik in se odločili, da bi to obdržali tudi v prihodnje.
Pet dijakov 3. letnika se je za 14 dni odpravilo na Irsko, kjer so v okviru PUD-a opravljali različna dela,
poglabljali znanje iz strokovne angleščine in spoznavali irsko kulturo.
Sebastian Klovar, vodja aktiva učiteljev kemije in biologije
STROKOVNI AKTIV UČITELJEV ELEKTROTEHNIKE
Člani strokovnega aktiva učiteljev elektro predmetov smo se tudi v letošnjem šolskem letu poskušali
v najboljši meri držati zakonskih obveznosti našega dela »Strokovni aktiv obravnava problematiko
predmeta oziroma predmetnega področja, usklajuje merila za ocenjevanje, daje učiteljskemu zboru
predloge za izboljšanje vzgojno-izobraževalnega dela, obravnava pripombe staršev, učencev, vajencev,
dijakov in študentov višjih šol, ter opravlja druge strokovne naloge, določene z letnim delovnim načrtom-
Uradni list RS, št. 16/2007 z dne 23. 2. 2007: 64. člen ZOFVI ».
Tako smo na prvem sestanku aktiva določili kriterije rednega ocenjevanja znanja (koliko odstotkov za
posamezno oceno).
Naredili smo načrt dela aktiva za šolsko leto 2021/22. Tako smo določili nosilce organizacije strokovnih
ekskurzij, nosilce organizacije projektnih dni oziroma projektnega dela in pa ponudbo krožkov. Večino
dejavnosti nam je uspelo uresničiti, nekaj pa tudi ne, zaradi pandemije koronavirusa. Letos se je na srečo
odvilo kar nekaj tekmovanj (tekmovanje elektro šol, robotika), kjer bi omenil lep uspeh dijakov Žana
Pekošaka in Nejca Fludernika, ki sta osvojila drugo mesto na državnem prvenstvu elektrotehniških šol.
Člani aktiva smo sledili razvojnemu načrtu šole (pripadnosti šole, razvoju strokovnega področja, osebni
rasti, skrb za zdravje ...) Povezovali pa smo se tudi z drugimi strokami.
V šolskem letu smo se učitelji udeleževali različnih seminarjev oziroma webinarjev in s tem skrbeli za
svoje strokovne kompetence in tudi osebnostno rast.
Člani aktiva smo podajali predloge za novo opremo in izboljšave vzgojno-izobraževalnega dela. Na
sestankih aktiva smo en drugemu predstavljali nove učne pripomočke, ki so plod idej članov našega
aktiva. Veliko smo delali tudi na usklajevanju – med učitelji teorije in prakse (izboljšave letnih priprav,
potreba po medsebojni komunikaciji s tem pa izboljšava pedagoškega procesa in izbire najbolj optimalnih
strokovnih rešitev).
Planirali smo tudi zadolžitve za informativne dneve, delavnice in dneva odprtih vrat, kjer smo kreirali
ponudbo novih delavnic in posodabljanje že kdaj izvedenih. Ko je MIC organiziral predstavitev v atriju
pred ŠCC, smo aktivno sodelovali s predstavitvijo elektro stroke.
Pomembno področje je bilo tudi mentorstvo dijakom pri 4. izpitni enoti. Zelo pomembno je bilo, da so se
dijaki držali rokov pregledov in oddajanja nalog. Naši učitelji so bili tudi mentorji pri raziskovalnih nalogah,
kjer je bilo kar nekaj vidnih uvrstitev na tekmovanjih.
V času dela na daljavo smo si preko videokonferenčnih sestankov izmenjevali izkušnje, kako vsak član
aktiva opravlja delo na daljavo. Tako smo se drug od drugega učili in smo dobre izkušnje od kolegov
lahko uporabili tudi sami.
Kar nekaj članov našega aktiva je aktivno sodelovalo pri različnih evropskih projektih, kjer so med drugim
lahko primerjali, kako se izobražujejo dijaki tehniških šol tudi v drugih deželah. Pozitivne izkušnje se bodo
lahko uveljavljale tudi pri nas, je pa splošna ugotovitev, da je naša šola primerjalno gledano zelo dobra.
mag. Boštjan Lilija, vodja strokovnega aktiva učiteljev elektrotehnike
10