Page 35 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 35
NOVEMBER 2022
Night coding
V noči iz sobote, 5. 11., na nedeljo 6. 11., smo se z dijaki zbrali v Tehnoparku. Ideja je bila izvesti
delavnico nočnega programiranja za Tehnopark, vendar smo so se odločili, da za prvi tovrstni dogodek
povabimo samo naše dijake. Programiranja se je tako udeležilo 8 dijakov: Marija Črepinšek, R1B, Miha
Kos, R3A, Vladan Railić, R3A, Liam Einar Matko Marcius, R4A, Gregor Gazvoda, R3A, Adis Džambo,
R4A, Jan Vodlan, R3A, Tevž Selčan, R3A.
Razdelili smo se v skupine in nastalo je kar nekaj zanimivih stvari. Dijaki so naloge opravljali samostojno,
se sproti učili in usvojili marsikatero novo znanje.
Matic Holobar,
mentor
Izvajanje ure angleščine z uporabo AR orodij
AR pomeni Augmented Reality in gre za obogateno, razširjeno resničnost, ki uporabniku omogoča lažjo
predstavo določene teme. Dijaki se s tem orodjem in programiranjem le tega ukvarjajo v trenutnem
Erasmus + projektu z naslovom ARELL (Augmented Reality for Enhanced life and Learning). Znanje,
ki ga pridobijo, povežejo s tekočim dogajanjem na šoli in pri različnih šolski predmetih. Svoje znanje pa
lahko nadgradijo tudi pri krožku, ki ga vodi profesor Matic Holobar. Dijaki so tako že ustvarili turističen
vodič po Celju z uporabo AR tehnologije, prav tako pa Escape room (Sobo pobega) za uvodni sestanek
učiteljev iz različnih držav v okviru zgoraj omenjenega Erasmus+ projekta. Z uporabo te tehnologije
želimo dijakom približati učno snov in jih motivirati za učenje, hkrati pa si dijaki določene stvari lažje
predstavljajo ter posledično določene stvari bolje razumejo.
35