Page 35 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 35

NOVEMBER 2022



        Night coding

        V noči iz sobote, 5. 11., na nedeljo 6. 11., smo se z dijaki zbrali v Tehnoparku. Ideja je bila izvesti
        delavnico nočnega programiranja za Tehnopark, vendar smo so se odločili, da za prvi tovrstni dogodek
        povabimo samo naše dijake. Programiranja se je tako udeležilo 8 dijakov: Marija Črepinšek, R1B, Miha
        Kos, R3A, Vladan Railić, R3A, Liam Einar Matko Marcius, R4A, Gregor Gazvoda, R3A, Adis Džambo,
        R4A, Jan Vodlan, R3A, Tevž Selčan, R3A.
































        Razdelili smo se v skupine in nastalo je kar nekaj zanimivih stvari. Dijaki so naloge opravljali samostojno,
        se sproti učili in usvojili marsikatero novo znanje.

                                                                                                  Matic Holobar,
                                                                                                          mentor


        Izvajanje ure angleščine z uporabo AR orodij


        AR pomeni Augmented Reality in gre za obogateno, razširjeno resničnost, ki uporabniku omogoča lažjo
        predstavo določene teme. Dijaki se s tem orodjem in programiranjem le tega ukvarjajo v trenutnem
        Erasmus + projektu z naslovom ARELL (Augmented Reality for Enhanced life and Learning). Znanje,
        ki ga pridobijo, povežejo s tekočim dogajanjem na šoli in pri različnih šolski predmetih. Svoje znanje pa
        lahko nadgradijo tudi pri krožku, ki ga vodi profesor Matic Holobar. Dijaki so tako že ustvarili turističen
        vodič po Celju z uporabo AR tehnologije, prav tako pa Escape room (Sobo pobega) za uvodni sestanek
        učiteljev iz različnih držav v okviru zgoraj omenjenega Erasmus+ projekta. Z uporabo te tehnologije
        želimo dijakom približati učno snov in jih motivirati za učenje, hkrati pa si dijaki določene stvari lažje
        predstavljajo ter posledično določene stvari bolje razumejo.















                                                           35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40