Page 103 - Letno poročilo 2023/2024
P. 103

PRIPRAVA NA DODATNI PREDMET NA SPLOŠNI MATURI


        Dijaki tretjih in četrtih letnikov, ki so se odločili, da bodo opravljali splošno maturo iz matematike, so imeli
        tekom celega šolskega leta 2 uri tedensko dodatne ure matematike, ki so bile namenjene obravnavi in
        poglabljanju snovi, ki jih v strokovnem izobraževanju ne obdelamo, potrebna pa je za uspešno opravljanje
        splošne mature. Predavanja so potekala ob torkih.  Snov 1. in 2. letnika so poglabljali dijaki 3. letnikov
        pod mentorstvom Helene Klepej Viher, 4. letniki pa so poglabljali snov 3. in 4. letnika in se pripravljali na
        splošno maturo pod mentorstvom Martine Omerzel.
                                                                                                        Helena Klepej Viher

        PROBLEMMATIKA


        Krožek je že vrsto let namenjen predvsem dijakom prvih letnikov, ki imajo učne težave pri matematiki.
        Priložnost so izkoristili tudi mnogi dijaki višjih letnikov. Pri urah, ki so potekale enkrat tedensko, smo
        skušali  usvojiti  najosnovnejša  matematična  znanja,  potrebna  za  razumevanje  učne  snovi,  hkrati  pa
        skrbeli za zapolnitev nastalih vrzeli.


        Krožek je redno obiskovalo vsaj 10 dijakov, veliko pa jih je občasno prihajalo z vprašanji o snovi, ki je
        pri pouku niso razumeli. Tekom celega šolskega leta je dijakom pri krožku pomagal tudi dijak iz razreda
        E3b, Aljaž Žogan.


                                                                                            Helena Klepej Viher,
                                                                                                       mentorica

        KROŽEK ENERGOMATIKA


        Dijakom triletnega programa elektrikar je bil tudi v šolskem letu 2023/2024 na voljo krožek energomatika
        kot dopolnilni pouk matematike. Krožek je potekal enkrat tedensko. Dijaki so se ga udeleževali glede na
        njihove trenutne potrebe. Pri urah smo utrjevali znanje matematike z dodatnimi razlagami in vajami ter
        se tako trudili osvojiti osnovna matematična znanja.


                                                                                                    Marija Vavdi,
                                                                                                       mentorica


        UPORABA ORODIJ V KALI LINUX-U

        Krožek  je  potekal  na  naši  šoli  od  oktobra  in  je  bil  namenjen  dijakom,  ki  so  izkazali  zanimanje  za
        računalniško varnost in etično hekanje. Namen krožka je bil seznaniti udeležence z osnovami uporabe
        orodij v Kali Linux-u ter jih naučiti o varnostnih ranljivostih in kako se z njimi spopasti.


        Krožek sem izvajal enkrat na teden, ob četrtkih, v računalniški učilnici. Vsako srečanje je potekalo eno
        šolsko uro. Aktivnosti so bile razdeljene na teoretični in praktični del.


        Dijaki so se poučili o različnih vrstah napadov, kot so kraja gesel, zaznavanje ranljivosti v omrežjih,
        izkoriščanje ranljivosti in obnovitev gesel. Prav tako smo obravnavali pomembne koncepte v računalniški
        varnosti, kot so šifriranje podatkov, protokoli za varno komunikacijo in politike dostopa.


        Osredotočili smo se predvsem na uporabo orodij v Kali Linux-u. Poleg tega so se dijaki preizkusili v
        izvedbi simuliranih napadov na virtualnih okoljih, s čimer so pridobili praktične izkušnje v zaznavanju in
        preprečevanju napadov.






                                                           103
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108