Page 103 - Letno poročilo 2023/2024
P. 103
PRIPRAVA NA DODATNI PREDMET NA SPLOŠNI MATURI
Dijaki tretjih in četrtih letnikov, ki so se odločili, da bodo opravljali splošno maturo iz matematike, so imeli
tekom celega šolskega leta 2 uri tedensko dodatne ure matematike, ki so bile namenjene obravnavi in
poglabljanju snovi, ki jih v strokovnem izobraževanju ne obdelamo, potrebna pa je za uspešno opravljanje
splošne mature. Predavanja so potekala ob torkih. Snov 1. in 2. letnika so poglabljali dijaki 3. letnikov
pod mentorstvom Helene Klepej Viher, 4. letniki pa so poglabljali snov 3. in 4. letnika in se pripravljali na
splošno maturo pod mentorstvom Martine Omerzel.
Helena Klepej Viher
PROBLEMMATIKA
Krožek je že vrsto let namenjen predvsem dijakom prvih letnikov, ki imajo učne težave pri matematiki.
Priložnost so izkoristili tudi mnogi dijaki višjih letnikov. Pri urah, ki so potekale enkrat tedensko, smo
skušali usvojiti najosnovnejša matematična znanja, potrebna za razumevanje učne snovi, hkrati pa
skrbeli za zapolnitev nastalih vrzeli.
Krožek je redno obiskovalo vsaj 10 dijakov, veliko pa jih je občasno prihajalo z vprašanji o snovi, ki je
pri pouku niso razumeli. Tekom celega šolskega leta je dijakom pri krožku pomagal tudi dijak iz razreda
E3b, Aljaž Žogan.
Helena Klepej Viher,
mentorica
KROŽEK ENERGOMATIKA
Dijakom triletnega programa elektrikar je bil tudi v šolskem letu 2023/2024 na voljo krožek energomatika
kot dopolnilni pouk matematike. Krožek je potekal enkrat tedensko. Dijaki so se ga udeleževali glede na
njihove trenutne potrebe. Pri urah smo utrjevali znanje matematike z dodatnimi razlagami in vajami ter
se tako trudili osvojiti osnovna matematična znanja.
Marija Vavdi,
mentorica
UPORABA ORODIJ V KALI LINUX-U
Krožek je potekal na naši šoli od oktobra in je bil namenjen dijakom, ki so izkazali zanimanje za
računalniško varnost in etično hekanje. Namen krožka je bil seznaniti udeležence z osnovami uporabe
orodij v Kali Linux-u ter jih naučiti o varnostnih ranljivostih in kako se z njimi spopasti.
Krožek sem izvajal enkrat na teden, ob četrtkih, v računalniški učilnici. Vsako srečanje je potekalo eno
šolsko uro. Aktivnosti so bile razdeljene na teoretični in praktični del.
Dijaki so se poučili o različnih vrstah napadov, kot so kraja gesel, zaznavanje ranljivosti v omrežjih,
izkoriščanje ranljivosti in obnovitev gesel. Prav tako smo obravnavali pomembne koncepte v računalniški
varnosti, kot so šifriranje podatkov, protokoli za varno komunikacijo in politike dostopa.
Osredotočili smo se predvsem na uporabo orodij v Kali Linux-u. Poleg tega so se dijaki preizkusili v
izvedbi simuliranih napadov na virtualnih okoljih, s čimer so pridobili praktične izkušnje v zaznavanju in
preprečevanju napadov.
103