Page 10 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 10
STROKOVNI AKTIV UČITELJEV ELEKTROTEHNIKE
V preteklem šolskem letu smo člani aktiva elektrotehnike redno sodelovali in se medsebojno usklajevali.
Na sestankih celotnega aktiva smo se do tega trenutka zbrali štirikrat. Zapisniki teh sestankov so
bili narejeni in poslani tako članom aktiva kakor tudi vodstvu šole. Več sestankov pa smo imeli tudi
v ožjem krogu, saj smo oblikovali delovne skupine, ki so se ukvarjale z določeno tematiko. Poleg
rednih obveznosti v okviru pouka smo opravljali še druge dejavnosti in naloge. Na različnih seminarjih
smo se strokovno in pedagoško izpopolnjevali. Pripravili smo delavnice za osnovnošolce. Pripravljali
smo dijake na Erasmus+ izmenjave v tujini. Prav tako smo dijake pripravljali na razna tekmovanja s
strokovnega področja. Sodelovali smo pri izvedbi dneva odprtih vrat in informativnega dne. Dijakom 2.
letnika elektrotehnike smo predstavili možni smeri nadaljevanja izobraževanja v 3. letniku (avtomatika
oz. energetika). Pod mentorstvom naših učiteljev so dijaki izdelovali seminarske naloge za poklicno
maturo in raziskovalne naloge v okviru projekta Mladi za Celje. V tem šolskem letu je potekalo tudi več
krožkov s strokovno tematiko. V okviru interesnih dejavnosti pa smo organizirali strokovne ekskurzije
za dijake in projektne dneve. V tem šolskem letu sodelujemo tudi z zavodom Vozim, ki osvešča mlade
o varni rabi električnih skirojev. Naša naloga je, da jim priredimo električni skiro tako, da bo varnejši za
uporabo v prometu. Učitelji in dijaki smo aktivno sodelovali tudi pri promociji naše šole. Med drugim smo
posneli tudi nekaj video prispevkov, ki se jih bo uporabljalo v promocijske namene. Člani aktiva sledimo
napredku na strokovnem področju in pripravljamo predloge za nakup strokovne literature, učil in opreme
za praktični pouk.
Andrej Grilc,
vodja strokovnega aktiva učiteljev elektrotehnike
STROKOVNI AKTIV UČITELJEV RAČUNALNIŠTVA
V šolskem letu 2022/2023 smo se počasi vrnili na ustaljen delovni čas brez večjih posebnosti. Navadili
smo se življenja s koronavirusom in pri pouku ni bilo več posebnosti. Skozi šolsko leto smo ponovno
začeli z uvajanjem ekskurzij, krožkov, tekmovanj in podobnih aktivnosti.
V aktivu računalništva smo tekom rednega pouka uporabljali različna orodja, s katerimi smo preverjali
oddane naloge dijakov, pridobivali pisne ocene, komunicirali preko spleta . Okolje, v katerem smo delali
prejšnje šolsko leto, je bilo praktično že znano. Integracija je potekala v nam že dokaj znanem okolju, in
sicer Moodle. Prednost naše šole je predvsem v izkušnjah pri delu na daljavo, oddajanju nalog v oblak
in spletno učilnico. Na tem področju smo zelo hitri, saj znamo dobro implementirati novo učno okolje
ali starega nadgraditi. Sami smo vzpostavili zanesljivo delovno okolje, v katerem so dijaki brez težav
oddajali vaje, za pomoč prosili učitelje, dobili potrebne informacije in še več. Tudi učitelji smo lahko lažje
nadzirali dijake.
V letošnjem šolskem letu smo ponovno uvedli različne strokovne ekskurzije (Mikropis, Odelo, FERI,
FRI, Računalniški muzej Ljubljana in še več). Z delom na splošno smo zelo zadovoljni, saj smo izpeljali
kar nekaj tekmovanj, ki jih lansko leto na žalost ni bilo mogoče. Eno od njih je tudi tekmovanje ACM, na
področju računalništva in informatike. Sodelovali smo na raziskovalnih dejavnostih in bili zelo uspešni.
Poleg tega smo letos uspeli sodelovati tudi s Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko. Prvo
srečanje smo izvedli v Mariboru, kjer so nam predstavili laboratorije in dodatne možnosti sodelovanja,
drugo srečanje pa je bilo pri nas, v okviru delavnic. Sodelovali pa nismo zgolj s fakultetami, ampak smo
izvedli tudi ekskurzije, kot smo to počeli v času pred korono.
Za nadomeščanja uporabljamo aplikacijo Untis. Sedaj lažje najdemo oddelek, skupino, udeleženca,
dijaka, kot smo to počeli preteklo leto. Poleg zgoraj naštetih prednosti smo bili zelo veseli prenove šolskih
računalnikov v učilnicah BE03, BE04 in BE07.
10