Page 12 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 12

O vseh aktivnostih in dogodkih so bili dijaki redno obveščeni tako preko objav na naši šolski spletni strani,
        kot tudi neposredno preko šolskih e-naslovov.


        Vodili sva vpisni postopek in zaradi velikega presežka prijav v drugi polovici aprila izpeljali ogromno
        prenosov prijav na druge šole. Takrat je bil tudi glavni poudarek na pripravi dokumentov za vpis v srednjo
        šolo, ki se je izvedel v mesecu juniju.

        Izpisov je bilo v tem šolskem letu malo, prav tako smo imeli v začetku šolskega leta nekaj novih vpisov
        oziroma preusmeritev na našo šolo. Dijakom, ki so končali osnovno šolanje v tujini, sem izdala odločbe
        o ustreznosti predhodnega izobraževanja za namen nadaljnjega izobraževanja pri nas. Naša šola je za
        njih organizirala in izvajala tečaj slovenščine.

        V tem šolskem letu je šolska svetovalna služba pogosto sodelovala tudi z zunanjimi institucijami (Center
        za socialno delo, Klinični oddelek za pediatrijo UKC MB, oddelki za pedopsihiatrijo UKC Ljubljana in UKC
        Maribor, URI Soča, Komisijo za usmerjanje).

        V  šolski  svetovalni  službi  veliko  časa  posvetimo  dijakom  s  posebnimi  potrebami.  Vodimo  potrebno
        dokumentacijo,  sodelujemo  pri  izdelavi  in  izpeljavi  individualiziranih  programov,  vodimo  pogovore  s
        starši in dijaki, spremljamo razvoj dijaka tekom šolskega leta, izvajamo ure dodatne strokovne pomoči in
        sodelujemo z učitelji in drugimi strokovnimi delavci.

        Svoje  strokovno  znanje  sva  izpopolnjevali  na  srečanjih  aktivov  srednješolskih  svetovalnih  delavcev
        celjske regije in se izobraževali na različnih strokovnih seminarjih. Mesečno sva se sestajali z ostalimi
        svetovalnimi delavkami in delavci tudi v okviru regijskega aktiva svetovalnih delavcev, prav tako sva se
        v tem letu trikrat udeležili supervizijskih srečanj našega regijskega aktiva.

        Svetovalne delavke Šolskega centra Celje smo usklajevale delo in obravnavale aktualno problematiko
        na rednih aktivih. Skupaj smo organizirale različne aktivnosti – informativne dneve, dneve odprtih vrat
        z  delavnicami  za  osnovnošolce, Aprilske  delavnice  za  osnovnošolce,  festival  za  nadarjene  Vi-Polis
        ipd.. Meseca septembra sem za tradicionalno srečanje osnovnošolskih svetovalnih delavk in delavcev
        organizirala predavanje Simone Frumen z naslovom Strategije vodenja zahtevnih pogovorov s starši,
        v mesecu januarju pa sem za celotni Šolski center Celje organizirala tridnevne inovativne delavnice za
        nadarjene dijake z naslovom: Odkrivajmo ustvarjalnost in inovativnost. Pri vseh aktivnostih so sodelovali
        tudi naši dijaki. V okviru aktiva svetovalnih delavk Šolskega centra Celje smo pripravile protokol ob
        zaznavi medvrstniškega nasilja.

        Delo šolske svetovalne službe je zelo razgibamo in raznoliko. Ob različnih nalogah in vlogah, ki jih pri
        svojem delu opravljamo, vidimo svoj najpomembnejši prispevek predvsem v pomoči mladostnikom na
        njihovi poti osebnega dozorevanja, odraščanja in soočanja z izzivi, ki jih prinašata šolsko delo in življenje.
        Pomembno je tudi povezovanje vseh udeležencev – dijakov, učiteljev, razrednikov, vodstva šole in tudi
        staršev. Svetovalna služba ima pri tem pogosto pomembno vlogo in je povezovalni člen.

        Tudi v bodoče si bova prizadevali za dobre medosebne odnose in strokovno opravljeno delo.


                                                                                                Urška Stepišnik,
                                                                                      šolska svetovalna delavka












                                                           12
   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17