Page 92 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 92
9. Mark Obreza, E1A (kitara)
10. Miha Švent, E1C (bas kitara)
Metka Jagodič Pogačar,
mentorica
BRALNI KLUB
V letošnjem šolskem letu je bil bralni klub dobro obiskan. Brali smo zanimive knjige, se učili razpravljati in
svoja mnenja tudi utemeljevati. S kolegico Jano Golob Čujež sva vedno znova presenečeni, do kakšnih
ugotovitev prihajajo dijaki, če jim damo priložnost, celo tisti najbolj sramežljivi. Tudi letos nam je knjižnica
za sestanke prijazno odstopila čitalnico. Sestajali smo se enkrat mesečno, ob sredah osmo šolsko uro.
mag. Andreja Tkalec
GLEDALIŠKA PREDSTAVA V OKVIRU IND
Obisk gledališča je bil v šolskem letu 2022/23 organiziran v okviru IND za vse dijake SŠ KER. Ogledali
so si prestavo POGLEJ ME! v SLG Celje.
Dijaki 3. in 4. letnika vseh smeri so si je z učitelji spremljevalci konec januarja ogledal prvo slovensko
uprizoritev klasično napisane komedije Poglej me!
V režiji Luke Marcena so celjski gledališčniki mlajše generacije uprizorili predstavo, ki združuje elemente
položajske in besedne komike, elemente značajske komedije, mestoma tudi kriminalke in romantičnega
trilerja. Zabavna komedija, delo ameriškega vsestranskega umetnika Williama Missourija Downsa
(1955), s katerim smo se na Slovenskem srečali prvič, je bila polna preobratov, nenadnih naključij in
absurdnih nesporazumov, ob čemer smo si vsi zabavali. In njeno sporočilo? Mimo nas hodijo ljudje,
ki skušajo vzbuditi našo pozornost, nas morda obožujejo in ljubijo, a se jih sploh ne zavedamo v svoji
osredotočenosti. In seveda, vloge so vedno tudi obrnjene.
Aprila je bila ista predstava uprizorjena tudi za dijake 1. in 2. letnika vseh programov.
Po razgrnitvi repertoarja nove sezone v SLG Celje, ki ima tudi novega umetniškega vodjo Miho Goloba,
se veselim novega šolskega leta, saj bo na izbiro kar nekaj za dijake zanimivih predstav.
Valentina Hrastnik,
mentorica
MULTIMEDIJA IN DRUŽABNA OMREŽJA
V šolskem letu 2022/2023 je bil krožek Multimedija in družabna omrežja zelo aktiven pri svojih dejavnostih.
Dijaki so se posvetili promociji naše šole na različnih platformah in ustvarjali vsebine na področju novih
medijev.
S svojo kreativnostjo so uspeli ustvariti privlačne vsebine, ki so pritegnile veliko pozornosti in povečale
prepoznavnost naše šole na spletu. Nadaljevali so z ustvarjanjem zanimivimivih podkastov KER
čebLAVA, podali pa so se tudi v svet TikToka ter pritegnili več kot 250 tisoč ogledov. Z ustvarjanjem
kratkih, zabavnih videov smo širili pozitivno energijo ter mlajšim generacijam predstavljali našo šolo na
inovativen način.
92