Page 93 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 93
Ponosni smo tudi na promocijski video, ki smo ga ustvarili v sodelovanju s Tehnoparkom Celje.
Sodelovanje na teh dogodkih je bilo odlično za dijake, saj so pridobili nove izkušnje in pokazali svoje
talente ter ustvarjalnost.
Z veseljem pričakujemo novo šolsko leto, ki bo prineslo nove izzive, priložnosti in uspehe.
Andraž Pušnik
UPRAVLJANJE OMREŽIJ
Pri krožku Upravljanje omrežij so sodelovali dijaki prvih, drugih in tretjih letnikov. Spoznavali smo osnove
omrežij, predvsem brezžičnih. Dijaki so najprej v teoriji in kasneje v praksi spoznali omrežno opremo
in delovanje omrežij ter za kaj se uporabljajo. Namen krožka je bil, da bodo dijaki znali sami postaviti
in nastaviti primer domačega brezžičnega omrežja. Z dijaki smo najprej skupaj postavili in usposobili
primer brezžičnega omrežja, ki ga imajo doma. Dijaki so izdelovali tudi mrežne UTP kable in vzpostavljali
omrežja s pomočjo stikal ter usmerjevalnikov. Ob tem so se dijaki spoznali z usmerjevalnikom, vodniki
in ostalo omrežno opremo. Po osvojenem osnovnem znanju so dijaki tudi sami usposabljali različne
primere brezžičnih omrežij.
Žiga Pušelc
UPORABA ORODIJ V KALI LINUX-U
Krožek je potekal na naši šoli od oktobra in je bil namenjen dijakom, ki so izkazali zanimanje za
računalniško varnost in etično hekanje. Namen krožka je bil seznaniti udeležence z osnovami uporabe
orodij v Kali Linux-u ter jih naučiti o varnostnih ranljivostih in kako se z njimi spopasti.
Krožek sem izvajal enkrat na teden, ob torkih, v računalniški učilnici. Vsako srečanje je trajalo dve šolski
uri. Aktivnosti so bile razdeljene na teoretični in praktični del.
V teoretičnem delu so udeleženci spoznavali osnove Kali Linux-a, operacijskega sistema, ki je specializiran
za varnostno testiranje. Poučili so se o različnih vrstah napadov, kot so kraja gesel, zaznavanje ranljivosti
v omrežjih, izkoriščanje ranljivosti in obnovitev gesel. Prav tako smo obravnavali pomembne koncepte v
računalniški varnosti, kot so šifriranje podatkov, protokoli za varno komunikacijo in politike dostopa.
93