Page 95 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 95
V začetku je bil krožek mišljen bolj kot priprave na katerega od tekmovanj, ki se organizirajo na Fakulteti
za elektrotehniki v Ljubljani ali Mariboru. Na koncu pa so na krožek bolj prihajali dijaki, ki so potrebovali
dodatno razlago oz. možnost testiranja svojih programov na robotih, da so bili uspešnejši pri pouku. Edini
ekipi, ki je vztrajala s pripravami na tekmovanje Lego Masters, pa je malo zmanjkalo časa, da bi svojega
robota pripravili do te mere, da bi se lahko udeležili tekmovanja. Je pa zanje bila to dobra izkušnja za
resnejše priprave na omenjeno tekmovanje v naslednjem šolskem letu.
Andrej Grilc
PRIPRAVA NA DODATNI PREDMET NA SPLOŠNI MATURI
Dijaki tretjih letnikov, ki so se odločili, da bodo opravljali splošno maturo iz matematike, so imeli tekom celega
šolskega leta 2 uri tedensko dodatne ure matematike, ki so bile namenjene obravnavi in poglabljanju snovi
1. in 2. letnika, katere v strokovnem izobraževanju ne obdelamo, potrebna pa je za uspešno opravljanje
splošne mature. Predavanja so potekala ob torkih, redno se je ur udeleževalo 40 dijakov.
Helena Klepej Viher
PROBLEMMATIKA
Krožek je bil namenjen predvsem dijakom prvih letnikov, ki imajo učne težave pri matematiki. Poleg njih
je bilo prisotnih tudi veliko dijakov višjih letnikov. Pri urah, ki so potekale enkrat tedensko, smo skušali
usvojiti najosnovnejša matematična znanja, ki so nujno potrebna za razumevanje učne snovi pri pouku.
Krožek je redno obiskovalo 15 dijakov, veliko pa jih je občasno prihajalo z vprašanji o snovi, ki je pri pouku
niso razumeli. V mesecu maju je dijakom pri krožku pomagal tudi dijak iz razreda E2b, Aljaž Žogan.
Helena Klepej Viher
ENERGOMATIKA
Dijakom vseh treh letnikov triletnega programa elektrikar je bil tudi letos na voljo krožek energomatika.
Krožek so obiskovali dijaki, ki so imeli učne težave pri matematiki. Dodatne ure matematike smo izvajali
enkrat tedensko, dijaki so se jih udeleževali glede na njihove trenutne potrebe. Pri urah smo utrjevali
znanje matematike z dodatnimi razlagami, reševanjem že rešenih in dodatnih vaj ter se tako trudili osvojiti
osnovna matematična znanja.
Marija Vavdi
PROGRAMIRANJE V PROCESSING-U
Namen krožka je bil dvojen: dijakom prvih letnikov, ki se šele spoznavajo z algoritmi, predstaviti koncepte
in temelje pisanja programov na zanimiv in ustvarjalen način, dijakom višjih letnikov pa omogočiti
uporabo njihovega znanja na bolj ustvarjalen, eksperimentalen način. Naučili smo se osnovne koncepte
programiranja računalniške 2d grafike, programskih blokov, spremenljivk, pogojnih blokov in zank, kako
uvažati druge medije v projekt, ustvarjati programirane animacije in dodati interaktivne dejavnike v nastali
program. Veliko časa je bilo namenjenega tudi prostovoljnemu raziskovanju – dijaki so predlagali teme
ali predstavili svoje želje, skupaj pa smo pogledali, kako se kakšna rešitev izvede.
Na koncu krožka je vsak udeleženec moral samostojno izdelati lasten program, ki se požene v animirano
podobo ali preprosto igro. Za dijaka iz višjih letnikov so bile zahteve višje in obema jih je uspelo zadovoljiti.
Jaka Koren
95