Page 95 - SŠ KER - Letno poročilo 22-23
P. 95

V začetku je bil krožek mišljen bolj kot priprave na katerega od tekmovanj, ki se organizirajo na Fakulteti
        za elektrotehniki v Ljubljani ali Mariboru. Na koncu pa so na krožek bolj prihajali dijaki, ki so potrebovali
        dodatno razlago oz. možnost testiranja svojih programov na robotih, da so bili uspešnejši pri pouku. Edini
        ekipi, ki je vztrajala s pripravami na tekmovanje Lego Masters, pa je malo zmanjkalo časa, da bi svojega
        robota pripravili do te mere, da bi se lahko udeležili tekmovanja. Je pa zanje bila to dobra izkušnja za
        resnejše priprave na omenjeno tekmovanje v naslednjem šolskem letu.

                                                                                                     Andrej Grilc


        PRIPRAVA NA DODATNI PREDMET NA SPLOŠNI MATURI

        Dijaki tretjih letnikov, ki so se odločili, da bodo opravljali splošno maturo iz matematike, so imeli tekom celega
        šolskega leta 2 uri tedensko dodatne ure matematike, ki so bile namenjene obravnavi in poglabljanju snovi
        1. in 2. letnika, katere v strokovnem izobraževanju ne obdelamo, potrebna pa je za uspešno opravljanje
        splošne mature. Predavanja so potekala ob torkih, redno se je ur udeleževalo 40 dijakov.


                                                                                             Helena Klepej Viher

        PROBLEMMATIKA


        Krožek je bil namenjen predvsem dijakom prvih letnikov, ki imajo učne težave pri matematiki. Poleg njih
        je bilo prisotnih tudi veliko dijakov višjih letnikov. Pri urah, ki so potekale enkrat tedensko, smo skušali
        usvojiti najosnovnejša matematična znanja, ki so nujno potrebna za razumevanje učne snovi pri pouku.
        Krožek je redno obiskovalo 15 dijakov, veliko pa jih je občasno prihajalo z vprašanji o snovi, ki je pri pouku
        niso razumeli. V mesecu maju je dijakom pri krožku pomagal tudi dijak iz razreda E2b, Aljaž Žogan.


                                                                                             Helena Klepej Viher

        ENERGOMATIKA


        Dijakom vseh treh letnikov triletnega programa elektrikar je bil tudi letos na voljo krožek energomatika.
        Krožek so obiskovali dijaki, ki so imeli učne težave pri matematiki. Dodatne ure matematike smo izvajali
        enkrat tedensko, dijaki so se jih udeleževali glede na njihove trenutne potrebe. Pri urah smo utrjevali
        znanje matematike z dodatnimi razlagami, reševanjem že rešenih in dodatnih vaj ter se tako trudili osvojiti
        osnovna matematična znanja.


                                                                                                    Marija Vavdi


        PROGRAMIRANJE V PROCESSING-U

        Namen krožka je bil dvojen: dijakom prvih letnikov, ki se šele spoznavajo z algoritmi, predstaviti koncepte
        in  temelje  pisanja  programov  na  zanimiv  in  ustvarjalen  način,  dijakom  višjih  letnikov  pa  omogočiti
        uporabo njihovega znanja na bolj ustvarjalen, eksperimentalen način. Naučili smo se osnovne koncepte
        programiranja računalniške 2d grafike, programskih blokov, spremenljivk, pogojnih blokov in zank, kako
        uvažati druge medije v projekt, ustvarjati programirane animacije in dodati interaktivne dejavnike v nastali
        program. Veliko časa je bilo namenjenega tudi prostovoljnemu raziskovanju – dijaki so predlagali teme
        ali predstavili svoje želje, skupaj pa smo pogledali, kako se kakšna rešitev izvede.

        Na koncu krožka je vsak udeleženec moral samostojno izdelati lasten program, ki se požene v animirano
        podobo ali preprosto igro. Za dijaka iz višjih letnikov so bile zahteve višje in obema jih je uspelo zadovoljiti.


                                                                                                     Jaka Koren

                                                           95
   90   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100