Page 90 - KER - Letno porocilo 2021/22
P. 90
RASTEM S KNJIGO
Rastem s knjigo je nacionalni projekt, ki ga izvaja Javna agencija za knjigo RS. V projektu sodelujejo
dijaki 1. letnika, ki obiščejo Osrednjo knjižnico Celje ter ob obisku prejmejo tudi knjižno darilo. V letošnjem
šolskem letu smo obisk Osrednje knjižnice Celje uspeli izpeljati na klasičen način.
Letošnja izbrana knjiga, ki so jo dijaki prejeli v dar, je bila knjiga Nataše Konc Lorenzutti Gremo mi v tri
krasne.
mag. Jernej Jančič
ŠE VEDNO VOZIM – VENDAR NE HODIM
Naša šola je že vrsto let vključena v projekt Še vedno vozim – vendar ne hodim. Posebnost tega projekta
je, da se prometne varnosti med mladimi loteva na drugačen, inovativen način, in sicer skozi osebne
zgodbe poškodovancev v prometnih nesrečah s hudimi telesnimi poškodbami na interaktivnih delavnicah.
Mladi tako iz prve roke pridobijo informacije o pomenu prometne varnosti. Preventivne delavnice tega
projekta vplivajo na spremembo stališč in vedenja mladih v prometu, namen projekta pa je vplivati na
izboljšanje prometne varnosti med mladimi z vplivanjem na stališča in odnos mladih do prometne varnosti
ter vplivati na razbijanje stereotipa invalidnosti.
Urša Stepišnik
DAVČNO OPISMENJEVANJE MLADIH
Projekt Davčno opismenjevanje mladih je usmerjen k otrokom in mladostnikom, ki se na najrazličnejše
načine soočajo z aktualnimi temami, tudi s področja davkov. Ključna cilja projekta sta krepitev davčne
kulture s poudarkom na izobraževanju in usposabljanju otrok in mladostnikov ter krepitev družbenega
zavedanja o pomenu izpolnjevanja davčnih obveznosti kot družbene vrednote.
V letošnjem šolskem letu smo delavnico za dijake 3. letnika izvedli na klasičen način.
mag. Jernej Jančič
DVIG DIGITALNE KOMPETENTNOSTI
V šolskem letu 2021/22 smo na Srednji šoli za kemijo elektrotehniko in računalništvo pristopili k projektu
Dvig digitalne kompetentnosti, v okviru katerega smo uporabljali SELFIE. Orodje SELFIE šolam
zagotavlja prikaz trenutnega stanja uporabe digitalnih tehnologij ob upoštevanju stališč učiteljev, učencev
in predstavnikov vodstva šole. V okviru projekta načrtujemo in pripravljamo strategijo za dvig digitalnih
kompetenc vseh deležnikov izobraževanja. V minulem šolskem letu smo izvedli anketo med zaposlenimi
in dijaki, s katero smo ocenjevali uporabo informacijskih tehnologij pri pouku. Največji razkorak pri ocenah
zaposlenih in dijakov je bil uporabi digitalnih tehnologij pri ocenjevanju, prav tako pa je bilo ugotovljeno,
da si dijaki željo več razprave na temo uporabe sodobnih tehnologij tako pri pouku kot pri delu izven
šole. Na podlagi rezultatov ankete so bile izvedene delavnice za dvig ravni kompetenc na posameznih
področjih.
mag. Jernej Jančič
90