Page 15 - Letno poročilo 2024/25
P. 15

Sodelovali smo pri izvedbi informativnega dne, kjer smo uspeli navdušiti lepo število učencev za našo stroko.
            Dijakom  2.  letnika  elektrotehnike  smo  predstavili  možni  smeri  nadaljevanja  izobraževanja  v  3.  letniku
            (avtomatika oz. energetika).

             Pod  mentorstvom  naših  učiteljev  so  dijaki  izdelovali  zaključne  naloge  oz.  izdelke  za  zaključni  izpit  pri
            elektrikarjih, kakor tudi seminarske naloge za poklicno maturo. Nastala je tudi ena raziskovalna naloga v
            okviru projekta Mladi za Celje s področja elektrotehnike, ki je osvojila srebrno priznanje na državnem srečanju
            mladih raziskovalcev v Murski Soboti.

             V tem šolskem letu je potekalo tudi več krožkov s strokovno tematiko (delo z mikrokrmilnikom Arduino,
            programiranje LEGO robotov, elektrotehnika). V okviru interesnih dejavnosti pa smo organizirali strokovne
            ekskurzije za dijake (DEWESoft, Shelly tech, Kronoterm, ETI Izlake …) in projektne dneve z različno tematiko
            s področja elektro stroke.

            Nadaljevali smo sodelovanje z zavodom Vozim, ki osvešča mlade o varni rabi električnih skirojev. Učitelji in
            dijaki smo aktivno sodelovali tudi pri promociji naše šole. Člani aktiva sledimo napredku na strokovnem
            področju in pripravljamo predloge za nakup strokovne literature, učil in opreme za praktični pouk.

                                                                                                  Andrej Grilc,
                                                                                      vodja strokovnega akGva




                                 STROKOVNI AKTIV UČITELJEV RAČUNALNIŠTVA



            V šolskem letu 2024/2025 smo nadgradili in posodobili Letni delovni načrt preteklega leta. Čeprav smo bili
            vajeni ustaljenega delovnega ritma, je leto prineslo številne izzive, ki smo jih sproti uspešno reševali. Izvedli
            smo ekskurzije, številne delavnice, tekmovanja, raziskovalne naloge in različne krožke.

            V  aktivu  računalništva  smo  tekom  rednega  pouka  uporabljali  različna  digitalna  orodja  za  preverjanje  in
            ocenjevanje nalog dijakov, komunikacijo in spremljanje napredka. Integracija je potekala v znanem okolju
            Moodle, kar nam omogoča hitro in učinkovito delo, še posebej zaradi že vzpostavljenega sistema za oddajo
            nalog,  objavo  gradiv  in  pripravo  e-vsebin.  Letos  smo  na  portalu  objavljali  tudi  teoretična  znanja,  kar  je
            dodatno pripomoglo k večji kakovosti pouka.

            Zaradi prenove programa smo začeli izvajati nove predmete, za katere so učitelji pripravili ustrezne izročke,
            vaje in sproti nadgrajevali vsebine. V tem procesu smo pokazali visoko raven prilagodljivosti in strokovnosti.
            Pri prenovi s šolskim letom 2025/2026 prehajamo v tretji letnik.
            V letošnjem letu smo uspešno izvedli projektni teden, pri katerem je sodelovalo tudi podjetje Telemach, ki je
            posebej za dijake 3. letnika programa tehnik računalništva izvedlo izjemno koristne vsebine. Projektni teden
            je bil zelo dobro sprejet, zato ga v prihodnjem šolskem letu vsekakor načrtujemo ponovno.

            Poleg rednega pouka smo izvedli več strokovnih ekskurzij (BASS, FERI, FRI, VEGA, Mirabilandija in druge), ki
            so dodatno obogatile učni proces. Na področju raziskovalnega dela smo bili zelo uspešni, dijaki so se udeležili
            raziskovalnih nalog, jih uspešno zagovarjali in dosegli odlične rezultate.
            Posebej ponosni smo na izjemen uspeh dijakov programa tehnik računalništva, ki so na natečaju Challenger
            dosegli prvo mesto. Tekmovanje je potekalo na mednarodni ravni, dijaki pa so pokazali veliko mero znanja,
            inovativnosti  in  sposobnosti  timskega  dela.  Zmaga  na  tem  izzivu  je  velik  pokazatelj  kakovosti  našega
            poučevanja in odlične pripravljenosti dijakov na realne izzive iz sveta IT.


                                                              15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20