Page 18 - Letno poročilo 2024/25
P. 18

delavk (socialne pedagoginje ali psihologinje). Dva dijaka sta v skladu z odločbo prejemala pomoč zunanjih
            izvajalcev (surdopedagog, tiflopedagog), dva dijaka sta spremljali fizični spremljevalki.

            Delo z dijaki je potekalo tekom celotnega šolskega leta. Od oblikovanja individualiziranega načrta, sprotnih
            spremljanj  napredka,  vmesne  evalvacije  ob  polletju,  sprotnih  pogovorov  z  učitelji,  starši  in  dijakom  ter
            evalvacije ob zaključku šolskega leta.
            Delo z osnovnošolci

            Za osnovnošolce in njihove starše sva organizirali:

                •  interesno dejavnost Zgodbe za bodoče generacije, kjer so naši dijaki obiskali svojo osnovno šolo z
                    namenom predstavitve svoje odločitve za vpis v srednjo šolo

                •  počitniške delavnice za osnovnošolce
                •  tehniške delavnice za osnovnošolce

                •  dan odprtih vrat in informativne dneve
            Vpisi in izpisi

            V šolskem letu 2024/2025 sva vodili celoten postopek vpisa:

                •  zbiranje prijav, prenosi, obveščanje staršev
                •  prvi in drugi rok vpisa

                •  oblikovanje oddelkov
            Število izpisov je bilo nizko, nekaj dijakov pa se je prepisalo oziroma na novo vpisalo na našo šolo. Dijakom iz
            tujine  sva  izdali  odločbe  o  ustreznosti  predhodnega  izobraževanja,  šola  pa  je  zanje  organizirala  tečaj
            slovenščine.

            Strokovno izpopolnjevanje in sodelovanje

            Svoje znanje sva nadgrajevali z:
                •  udeležbo na strokovnih seminarjih in projektih

                •  srečanji regijskega aktiva svetovalnih delavcev

                •  supervizijskimi srečanji
                •  sodelovanjem s svetovalnimi delavkami Šolskega centra Celje. Skupaj smo izvajale skupne aktivnosti,
                    kot so osnovnošolske delavnice, dan odprtih vrat in tradicionalno srečanje z osnovnimi šolami.
            V sklopu mednarodnega sodelovanja sva gostili svetovalne delavce iz Norveške, ki so pri nas izvedli  job
            shadowing. Sodelovanje je potekalo v duhu izmenjave dobrih praks in medsebojnega učenja na področju
            svetovalnega dela z dijaki.
            Delo  šolske  svetovalne  službe  je  raznoliko,  zahtevno  in  odgovorno.  V  središče  postavljava  pomoč
            mladostnikom pri soočanju z osebnimi, učnimi in kariernimi izzivi. Pri tem igrava pomembno povezovalno
            vlogo med dijaki, starši, učitelji in vodstvom šole.

            Tudi v prihodnje si bova prizadevali za strokovno in odgovorno opravljanje svojega dela ter spodbujanje
            dobrih odnosov v šolski skupnosti.

            Delo z nadarjenimi dijaki
            V šolskem letu 2024/25 smo nadaljevali s sistematičnim in spodbudnim delom z nadarjenimi dijaki. V okviru
            tega smo jim ponujali dodatne izobraževalne in razvojne priložnosti, s katerimi so lahko nadgrajevali svoje
            sposobnosti, razvijali interese in ustvarjalno razmišljanje.
                                                              18
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23