Page 18 - Letno poročilo 2024/25
P. 18
delavk (socialne pedagoginje ali psihologinje). Dva dijaka sta v skladu z odločbo prejemala pomoč zunanjih
izvajalcev (surdopedagog, tiflopedagog), dva dijaka sta spremljali fizični spremljevalki.
Delo z dijaki je potekalo tekom celotnega šolskega leta. Od oblikovanja individualiziranega načrta, sprotnih
spremljanj napredka, vmesne evalvacije ob polletju, sprotnih pogovorov z učitelji, starši in dijakom ter
evalvacije ob zaključku šolskega leta.
Delo z osnovnošolci
Za osnovnošolce in njihove starše sva organizirali:
• interesno dejavnost Zgodbe za bodoče generacije, kjer so naši dijaki obiskali svojo osnovno šolo z
namenom predstavitve svoje odločitve za vpis v srednjo šolo
• počitniške delavnice za osnovnošolce
• tehniške delavnice za osnovnošolce
• dan odprtih vrat in informativne dneve
Vpisi in izpisi
V šolskem letu 2024/2025 sva vodili celoten postopek vpisa:
• zbiranje prijav, prenosi, obveščanje staršev
• prvi in drugi rok vpisa
• oblikovanje oddelkov
Število izpisov je bilo nizko, nekaj dijakov pa se je prepisalo oziroma na novo vpisalo na našo šolo. Dijakom iz
tujine sva izdali odločbe o ustreznosti predhodnega izobraževanja, šola pa je zanje organizirala tečaj
slovenščine.
Strokovno izpopolnjevanje in sodelovanje
Svoje znanje sva nadgrajevali z:
• udeležbo na strokovnih seminarjih in projektih
• srečanji regijskega aktiva svetovalnih delavcev
• supervizijskimi srečanji
• sodelovanjem s svetovalnimi delavkami Šolskega centra Celje. Skupaj smo izvajale skupne aktivnosti,
kot so osnovnošolske delavnice, dan odprtih vrat in tradicionalno srečanje z osnovnimi šolami.
V sklopu mednarodnega sodelovanja sva gostili svetovalne delavce iz Norveške, ki so pri nas izvedli job
shadowing. Sodelovanje je potekalo v duhu izmenjave dobrih praks in medsebojnega učenja na področju
svetovalnega dela z dijaki.
Delo šolske svetovalne službe je raznoliko, zahtevno in odgovorno. V središče postavljava pomoč
mladostnikom pri soočanju z osebnimi, učnimi in kariernimi izzivi. Pri tem igrava pomembno povezovalno
vlogo med dijaki, starši, učitelji in vodstvom šole.
Tudi v prihodnje si bova prizadevali za strokovno in odgovorno opravljanje svojega dela ter spodbujanje
dobrih odnosov v šolski skupnosti.
Delo z nadarjenimi dijaki
V šolskem letu 2024/25 smo nadaljevali s sistematičnim in spodbudnim delom z nadarjenimi dijaki. V okviru
tega smo jim ponujali dodatne izobraževalne in razvojne priložnosti, s katerimi so lahko nadgrajevali svoje
sposobnosti, razvijali interese in ustvarjalno razmišljanje.
18