Page 16 - Letno poročilo 2024/25
P. 16
Poleg tega smo sodelovali še na številnih tekmovanjih, kjer smo prav tako beležili uspehe, še posebej na
področju računalništva in informatike. Tudi na tekmovanju ACM smo dosegli odlične rezultate. Nadaljevali
smo tudi s sodelovanjem s Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (FERI) – prvo srečanje je
potekalo v Mariboru, drugo pa planiramo za mesec september ali oktober pri nas, v sklopu projektnih tednov.
Za nadomeščanja še vedno uporabljamo aplikacijo Untis, ki omogoča hitrejše in preglednejše iskanje
oddelkov, skupin in dijakov kot prejšnja leta.
V preteklem šolskem letu smo v učilnicah BE02, BE03, BE04 in BE07 nadgradili računalniško opremo, zaklenili
dostop dijakom. Kljub temu ugotavljamo, da trenutna oprema ne zadošča potrebam prenovljenega programa
tehnik računalništva, ki vključuje oblačne storitve, virtualna okolja, navidezno in obogateno resničnost. Izziv
ostaja zagotoviti dovolj zmogljivo strojno opremo, ki bo kos zahtevam naslednjih petih let.
V naslednjem šolskem letu si želimo še dodatno nadgraditi letošnje delo, povečati uspehe na tekmovanjih,
okrepiti sodelovanje s podjetji, fakultetami in alumni ter nadaljevati z uspešnim povezovanjem teorije in
prakse.
Boštjan Lubej,
vodja strokovnega akGva
ŠOLSKA SVETOVALNA SLUŽBA
V šolskem letu 2024/2025 sva delo v šolski svetovalni službi opravljali dve svetovalni delavki, in sicer Urška
Stepišnik in Urška Koštomaj. Sodelovali sva z dijaki, učitelji, starši ter različnimi institucijami z namenom
zagotavljanja podpore in pomoči pri osebnem, učnem in kariernem razvoju dijakov.
Individualna svetovanja
Skozi celotno šolsko leto sva izvajali individualna svetovanja za dijake s težavami na osebnem, učnem ali
kariernem področju. Svetovanja so potekala v živo in po elektronski pošti, najpogosteje ob zaključkih
ocenjevalnih obdobij. Redno sva spremljali učni uspeh dijakov, nudili podporo pri izboljševanju učnih
rezultatov ter sodelovali z razredniki in starši. Prav tako sva bdeli nad projektom tutorstva, kjer so dijakom
pomoč nudili starejši vrstniki.
Skupinske dejavnosti in delavnice
Organizirali sva in izvajali številne skupinske delavnice za dijake na naslednje teme:
• spoznavne delavnice
• učinkovito učenje in motivacija
• obvladovanje stresa
• karierna orientacija
• medvrstniški odnosi in preprečevanje nasilja
• krepitev razredne klime
Delavnice so bile izvedene v okviru načrtovanih aktivnosti ali kot odziv na aktualno situacijo v posameznih
oddelkih.
16