Page 17 - Letno poročilo 2024/25
P. 17
Sodelovanje s starši
S starši sva sodelovali preko individualnih srečanj, roditeljskih sestankov in elektronske pošte. Odgovarjali sva
na vprašanja glede vpisa, učne pomoči in šolskega uspeha dijakov.
V januarju smo za starše organizirali predavanje z naslovom Tanka črta odgovornosti. Prav tako smo jih sproti
obveščali o aktualnih spletnih predavanjih in drugih pomembnih informacijah preko šolske spletne strani.
Karierno svetovanje
Karierno svetovanje je predstavljalo pomemben del najinega dela:
• skupinska informiranja po razredih
• individualni posveti za dijake
• predavanja o študiju in trgu dela (v sodelovanju z Zavodom za zaposlovanje in Višješolsko prijavno
službo Univerze v Ljubljani)
• pomoč pri prijavah na fakultete in štipendije
• obveščanje o sejmih in informativnih dnevih (npr. sejem ameriških univerz)
Pomagali sva tudi dijakom, ki se vpisujejo na študij v tujini, ter nudili podporo tistim, ki bodo nadaljevali
izobraževanje preko maturitetnega tečaja ali dodatnega predmeta.
Sodelovanje z učitelji
Sodelovali sva z učitelji pri reševanju konkretnih primerov težav v razredih ali s posameznimi dijaki.
Povezovanje z zunanjimi institucijami
Redno sodelovanje je potekalo z naslednjimi institucijami:
• Center za socialno delo
• komisija za usmerjanje
• Zdravstveni dom Celje
• sodišče
• zunanji izvajalci delavnic in predavanj
Poleg rednega sodelovanja z lokalnimi institucijami sva se v tem letu vključili tudi v nacionalni projekt NIJZ
"Pravi prijatelj", kjer so sodelovali naši dijaki. Namen projekta je bil krepiti socialne veščine, medvrstniško
podporo in ozaveščanje o pomenu duševnega zdravja.
Dijaki s posebnimi potrebami
Posebno pozornost sva namenili dijakom s posebnimi potrebami:
• izdelava in izvajanje individualiziranih programov
• dokumentacija in spremljanje
• pogovori s starši in učitelji
• izvajanje dodatne strokovne pomoči
V šolskem letu 2024/2025 je bilo v našo šolo vključenih 47 dijakov z odločbo o usmerjanju mladostnikov s
posebnimi potrebami. Od tega je 17 dijakov iz 1. letnika, 18 dijakov iz 2. letnika, 10 dijakov iz 3. letnika in 2
dijaka iz 4. letnika. 23 od 47 dijakov je prejemalo dodatno strokovno pomoč v obliki učne pomoči s strani
učitelja v 3-letnem programu ali ure za premagovanje primanjkljajev, ovir ali motenj s strani svetovalnih
17