Maturitetne naloge – Boštjan Resinovič

  1. Informacijski sistem za podporo maturitetnim SN
  2. Mobilne aplikacije:
  • opomnik glede na čas in lokacijo (mobilno, npr. gleda GPS in te spomni na trgovino, ko greš mimo)
  • NFC (Near Field Communication med dvema telefonoma ali telefonom in HW, npr. tloris šole, vodič po muzeju)
  1. Umetna inteligenca:
  • sistem, ki prebere šolsko obvestilo (word, splet …), prepozna koga se tiče in vsem takim pošlje mail
  • parkirni sistem, ki iz slike določi prazne prostore in da napotke, lahko še android aplikacija, ki na podlagi povpraševanja od sistema vnaprej dobi napotke
  • data mining šolskih podatkov
  1. Robotika
  • program v jeziku Choregraphe za delo z robotom Nao (gibanje, govor, dialogi, didaktične vsebine, npr. matematika za otroke, angleščina …)
  • upravljanje robota Nao z mislimi (BCI interface)
  • uporaba Pythona za programiranje robota
  1. Brain Computer Interface (Unicorn Hybrid Black, Emotiv insight ali Emotiv Epoc)
  • upravljanje robotka Sphero z mislimi
  • upravljanje objekta v Unity z mislimi (igrica, upravljanje navideznega drona …)
  • analiza signalov pridobljenih z BCI
  • upravljanje robota Nao z mislimi
  1. RaspberryPI:
  • prepoznavanje govornih ukazov s telefonom in ustrezno reagiranje na RPI (npr. prižiganje/ugašanje luči)
  • prepoznavanje obraza/prstnega odtisa in ne podlagi tega neka akcija

 

Maturitetne naloge – Andraž Pušnik

  1. Photobooth

Izdela se enota za samostojen zajem fotografij. V notranjosti je fotoaparat, na katerega je priključen zaslon. Uporabnik se z uporabo sprožilca fotografira. Razvije se lahko tudi program, ki omogoča dodajanje okvirjev oziroma dodatnih elementov, fotografije pa se nato shranijo v določeno mapo. Morda se celo natisnejo.

  1. Pametno umetno okno

Z uporabo 4 zaslonov starih računalnikov se izdela umetno okno, ki prostor napolni z »naravno svetlobo«. Vklop in izklop se prilagodita na čas. Izdelek se lahko nadgradi z uporabo LED panela, ki omogoča tudi zatemnitveno možnost, za bolj realen efekt.

  1. Domač spletni strežnik (NAS)

Z uporabo RaspberryPi računalnika se konfigurira spletni strežnik. Pomnilna enota je zunanji trdi disk. Nastavi se dostop iz javnega omrežja, ustvari se prijavna stran, kjer se uporabnik vpiše in odpre se direktorij, za katerega ima določen uporabnik pravico.

  1. Spletna aplikacija za zapiske

Ustvari se spletna aplikacija, kamor lahko uporabnik vpisuje svoje zapiske. Nato ima možnost le-te izvoziti v generirano PDF datoteko, ki je pregledno in enotno oblikovana za vse izvožene zapiske.

  1. Zunanji zaslon na dotik

Z uporabo kontrolne plošče se npr. zaslon starega prenosnega računalnika spremeni v zunanji prenosni zaslon, ki deluje na dotik. Zaslon deluje s telefonom ali računalnikom.

 

Maturitetne naloge – Boštjan Lubej

  1. Pametna omara

Aplikacija omogoča izbiro oblačil. Na podlagi oblačil, ki jih imamo v omari, nam ponudi določen stil oblačenja, ki je ustrezen. Aplikacijo lahko poljubno (neobvezno) vgradite tudi v realno okolje, v omaro z LED zaslonom.

  1. Pametni hladilnik

Aplikacija omogoča preverjanje zalog in stanja v hladilniku. Na podlagi določene količine hrane, nas aplikacija opozori, da je potrebno opraviti nakup. Poleg opozorila, se poveže z navidezno trgovino, kjer samodejno dokupi izdelek, katerega ni več na zalogi. Prav tako je možno na hladilniku naložiti denar, s katerim uredi nakup izdelkov.

  1. Pametni poštni nabiralnik

Aplikacija preverja stanje nabiralnika. V nabiralniku samodejno razvršča reklame, račune. Na podlagi vnesenega filtra nam samodejno razvrsti pošto in jo po potrebi arhivira ali uniči. Izdelati je mogoče nabiralnik v realnem okolju.

  1. Informacijski sistem za šolstvo (Evidenca)

Aplikacija omogoča vpis šolskih ur, predmetov, razredov, učiteljev, ocen. Aplikacija je podobna naši šolski aplikaciji z možnimi nadgradnjami/posodobitvami.

  1. Športna aplikacija

Aplikacija beleži športne aktivnosti. Beleži lahko kolesarjenje, tek, prosto vadbo. Na podlagi zagona aplikacije nam beleži določene statistične podatke, prav tako pa nas sproti, na podlagi biometričnih senzorjev, vzpodbuja. Aplikacijo je moč postaviti v realno okolje.

 

Maturitetne naloge – Jaka Koren

  1. Izobraževalni razvedrilni program ( že predlagana, sprejeta)
  2. Interaktivni zemljevid ( že predlagana, sprejeta)
  3. Generacija slik z umetno nevralno mrežo
  4. Napovedovalec zmag z strojnim učenjem

 

 

Skip to content